onsdag, april 26, 2006

takk

jesus! ... här har jag gått och förberett mig på att avsluta mitt bloggande på ett ärbart sätt i ett par dagar eftersom jag trott att min blogg gått i graven, på grund av avsaknad av kommenterar. Och så påpekar Eija för mig att jag på något sätt har lyckats strula med kommentarfunktionen så att det ni har skrivit inte publicerats!

Vet ni
hur glad
jag blir

över att hitta alla kommentarerna i mina Settings...

Rena rama julafton!

Jag vill här och nu ta tillfället i akt och tala om för er hur mycket ni betyder för mig. Att ni läser, att ni skriver. Att ni tycker. Och håller lite koll på mig. Jag håller av er. Varenda en. Om ni inte finns här finns inte jag heller riktigt.

13 Comments:

Blogger Silverfisken said...

slutar du börjar jag gråta

26/4/06 23:51  
Blogger eija said...

det ar sa roligt. slog det mig nu. att jag (ochandra som traffat dig in person..) vi vet lite mer. vi ar inte "bara" lasare av din blogg. din text ger oss bilder. bilder av dig. verklighetsbaserade i hogsta grad.
and it goes both ways. du till mig.
det ar lite spannande.
och pa nagot satt en ara.

svalaflickan

27/4/06 02:03  
Blogger Fröken Lund said...

Men du skriver ju så fint.

27/4/06 08:53  
Blogger Coin-operated boy said...

Vilken tur att det upptäcktes! Det hade varit hemskt tråkigt om du slutade blogga. Din text, dina bilder av island är väldigt uppskattade.

27/4/06 09:22  
Blogger Peter Madison said...

Vi ser dig och vi läser dig....! Fortsätt så.

27/4/06 10:57  
Anonymous Anonym said...

Jag vill fortsätta läsa dig!

27/4/06 11:51  
Blogger Johan Sundström said...

Förunderligt, hur rakt in i hjärtat de där orden Jazzjohan skrev går -- precis så känns det. Jag vill också fortsätta läsa dig. Det är så nära man bara kan komma samtidigt som det är på vidunderliga avstånd.

*Älsk*, *kram* och *pepp!* i massor! Glöm inte bort att du är bäst. Och Flóki, och syskonskaran, och allt annat som kommer i din väg. Vi håller av er utan att ha snavat över någondera. Du gör alla så levande.

27/4/06 20:59  
Blogger Spökplumpen said...

jag har nästan glömt bort hur jag hamnade här från början. tror det var dragningen till det isländska. vips känns det som man känner den där svalamänniskan. man vill veta "hur det går". och jag blev kvar. lägg aldrig ner din blogg!

27/4/06 21:03  
Blogger eff said...

Ja, nej nåt bloggavslut vill jag inte veta av. För sjutton.

27/4/06 22:45  
Anonymous Anonym said...

Du är en av mina favorit bloggare, brukar inte kommentera, men tycker om att läsa, speciellt det som handlar om flytten hem och mentaliteten där.

28/4/06 09:29  
Blogger Svala said...

Jag blev helt mållös av att läsa den här responsen. Och överväldigad. Ja... överväldigad är rätt ord. Nu ska jag bara slipa lite fint på tankarna i huvudet så ska det nog kunna bli något vettigt skrivet framöver. Jag känner mig manad, helt klart! Stor Mwah på er.

29/4/06 13:02  
Blogger Dan (gearhead) said...

Läser men skriver inte så mycket...

2/5/06 14:00  
Anonymous Anonym said...

Verkligen inte sluta blogga. Absolut inte. Det går inte för sig, se.

19/5/06 06:23  

Skicka en kommentar

<< Home