lördag, april 22, 2006

Anledning att avSKÄRMA sig

5 Comments:

Blogger Coin-operated boy said...

Vilket underligt inslag. Och slutsatsen, you shouldn't let poets lie to you, var ju rolig men också tråkig. Jag tycker för det mesta om den poetiska varianten av livet.

22/4/06 21:46  
Blogger eija said...

this looks like city

ooh karlek!!

22/4/06 22:59  
Anonymous Anonym said...

haha! åååh, hon är så gullig. jag hade sett den här förut, men ändå.

23/4/06 09:57  
Blogger eff said...

Hon är så flummig att jag vill spontanfria direkt. Hon är ju gift och allt, men med henne skulle jag åka konstighetsspridarbåt elva gånger av tio.

23/4/06 17:39  
Blogger Svala said...

coin-operated boy, hon har sån skön berättarstil, tycker du inte? En liten charmig historia det där. Jag ser framför mig hur hennes vän Sjón (poeten) säkert suttit o berättat om TV´n för henne över en kopp kaffe... o att hon sen valde att göra den här lilla grejen av det. Hon är ju helpoetisk själv, så lite ironisk är hon ju där. Skämtsam.

Maria, ja ... den här videon ser ut att vara minst 10 år gammal. Jag såg den dock först nu nyligen.

eff, I´m totally with you there! Jag skulle bli den perfekta husfrun!

26/4/06 23:46  

Skicka en kommentar

<< Home