tisdag, april 25, 2006

hönan

Ojsan. Jag vet inte hur jag ska ta det här riktigt. Jag som är kommentarsberoende har inte fått en enda kommentar på en hel vecka. Mih.

Flämt.

Betyder det att jag bör sluta blogga? Att jag har spårat ur fullständigt, dödat bloggen genom att jag fläkt mer än sig bör? Blir lite rädd för det ibland. Att jag gnäller för mycket. Därför lade jag upp bilden på mig själv nedan. För att lätta upp stämningen lite. Jag tycker själv att jag ser ut som en höna på den och funderade ett tag på att döpa den till "Glad Påsk". Men ... jag undrar om min humor egentligen når ut mycket längre än till min inre flinande biograf.

2 Comments:

Blogger Johan Sundström said...

Du når våra hjärtan, och skrattmuskler (i alla fall vad jag minns), men jag tror vi undgick själva bilden, den här gången?

27/4/06 20:51  
Blogger Let The Good Times Roll said...

hej
har precis hittat hit genom silverfisken,
jattefint,
ser fram emot att lasa mer
alskar fotona med.
och gamla manniskor (morfrars och farfrars)

fortsatt lange
t

8/5/06 00:42  

Skicka en kommentar

<< Home