onsdag, februari 14, 2007

Kvinnan som kunde hångla med hästar


Den här snubben ger rätt tydliga signaler (tips. förstora bilden)





Jag hade tänkt ta lite bilder på mina vänner hästarna, som stod och kliade varandra i röven och såg allmänt behagliga ut. Men de är ju så nyfikna de där bollarna att jag plötsligt stod omringad av ett gäng näsborrar som prompt skulle smaka och sniffa på mig. Hur jag än vände på mig lufsade de tillbaka tätt inpå med sina uppspärrade mular. Varav hångelscenariot. Fascinerande med tanke på att de inte är tama.

9 Comments:

Blogger Fröken Lund said...

Det där fascinerade mig väldigt mycket med islandshästarna. När jag var på island och jag prompt ville stanna och fota islandshästarna längs vägen från Vatnajökull så fullkomligt rusade hästarna mot mig när jag kom nära hagen. De ville nosa och buffa på en och helst även nafsa på händerna osv. Hur glada som helst var de. :-)

14/2/07 15:05  
Blogger Svala said...

Vad härligt!! De är som stora rufsiga och klumpiga hundar. Jag tror att du blir glada av att vara ute i det fria så mycket, året om!

14/2/07 22:01  
Blogger Chris said...

asså måste bara (så himla genusvidrigt) kommentera dig. satan! snygg du e.

15/2/07 19:28  
Blogger Svala said...

men Christina, hade du tyckt det var genusvidrigt om det varit en man du kommenterat snygghetsfaktor hos? ... en tanke bara :) ... men du TACK... jag gillar sånt här faktiskt. gör jag.

15/2/07 22:59  
Blogger Chris said...

svala, jag hade (troligtvis) aldrig kommenterat den hos en man. tyvärr.

16/2/07 10:57  
Blogger Svala said...

christina, you have a point!

16/2/07 15:11  
Blogger H said...

Åh vad fina ni är! Både du och de lurviga näsborrarna! Det finns inget bättre än att bli pussad på av något hårigt och nyfiket!

17/2/07 20:51  
Blogger Svala said...

haha, jag visste att du skulle förstå mig Hanna! :)

21/2/07 01:11  
Blogger Naja said...

ååh, håriga nyfikna mular! finns det nåt mer bedårande! och då sötaste svala mitt i halltihop! du är ju snygg som sockervadd, tjejen. :)

2/3/07 12:17  

Skicka en kommentar

<< Home