torsdag, januari 11, 2007

Blurrr

Men hallå... jag måste faktiskt gå och lägga mig. Det var ett mycket trött och uppsvullet huvud jag mötte i spegeln i morse. Det var ingen vacker syn. Rynkor, påsar och intorkat saliv förenat i en harmonisk gråskalad tranparens. Fast bli inte oroliga nu... jag brukar se mindre avliden ut nån timme senare när jag intagit föda och kaffe. Och rotat fram sminket. Jag måste bara se till att gå och lägga mig tidigare och inte fastna vid datorn på kvällarna. Jag brukar komma hem rätt sent nämligen, vi är alltid ute på ärenden, Flóki och jag. Så min tid med datorn sker när han har somnat, runt tio. Och jag har fått för mig att jag MÅSTE blogga nånting varje dag så nu kastar jag ut en länk till en skön video som jag nyss återupptäckte. Tar lite tid att buffras och visas i quicktime. Tror att det är Blur, men det är en låt som jag totalt hade missat om jag inte hade hittat den här länken. Det finns så mycket musik som inte syns.

5 Comments:

Blogger Chris said...

(man kan skriva i lampor med lägre effektutveckling så ser man inte lika mycket ut som en död fisk.)

12/1/07 16:15  
Blogger Svala said...

Christina, hej! Vilken otroligt spännande kommentar! :) Jag har dock svårt att förstå vad du menar med den. Möjligtvis att du tycker att jag skriver som en död fisk?

12/1/07 17:20  
Anonymous Anonym said...

Skruva i?

U intill I. Eller I untull U.

Tangentbord.

12/1/07 18:15  
Blogger Chris said...

men hallå, det skulle ju ha varit så himla otrevligt av mig! du skriver mer som en väldigt flaxig örn. (kanske en mindre fågel... hackspett?)

nej, jag menade att om man tittar sig i en spegel med en mindre stark lampa ovanför så ser man snygg ut jämt. skriva i=skruva i. jag var lite trutter.

pöss!

13/1/07 12:59  
Blogger Svala said...

Christina, det där var väldigt kul att läsa! Pusspuss.

15/1/07 00:51  

Skicka en kommentar

<< Home