lördag, september 30, 2006

AAAAA AAAAA AAAAAAA aaaaaaa aaaaaaaah

Bloggpaus

8 Comments:

Blogger krilli said...

Æ! Jæja.

Vona að þetta komi til af góðu, fyrirsögnin er í sannleika sagt milt skelfandi :)

Allir vélritunarfingurnir ennþá heilir?

30/9/06 11:11  
Blogger Svala said...

Krilli, du ser hur bloggen ser ut. Jag blev så irriterad på den igår när jag försökte fixa till en grej, då åkte min bild och alla länkarna ner, där de är fortfarande och jag vet inte hur jag ska få upp dem igen. Och så är jag jätte JÄTTE trött på att blogga via blogger.

30/9/06 11:16  
Blogger krilli said...

Am, fátt verra en tæki sem étur vinnuna manns.

Það er séns að þú getir reddað linkapartinum með því að gúgla eftir blogginu þínu, fara í cached útgáfu og View Source þar á. Þar ætti linkastöffið að vera þó það þurfi kannski að grafa dálítið eftir því.

30/9/06 14:54  
Blogger eff said...

Svala, som det verkar så är det titeln på det här inlägget "AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaah" som gör att högerspalten halkar ner. I Firefox ser det bra ut, men i Internet Explorer 6 blir det koko. (Det har sannolikt att göra med hur de hanterar overflow och annat tekniskt, titeln är bredare än behållaren som innesluter den.)

Om du bryter upp titeln (typ "AAAAAAA AAAAAA AAAAaaaa aaaaaaaa aaah" eller så) eller ändrar den till något kortare hoppar högerspalten upp igen. Jag har testat med en lokal kopia och det fungilerar.

30/9/06 20:59  
Blogger Svala said...

Tack för tipsen! Får se om jag rättar till eller hur jag gör.

2/10/06 01:31  
Blogger krilli said...

BTW, eff, så skrattade jag åt idiotiska browsera som behövar ett onatturlight "Aaa aaa ahh", inte åt deg. Jag läste mitt komment och visste inte om min ":D" var offensive. Den skulle inte vära det.

Jag syns aktuellt att du er rett genial, eff :) Spörg bara Swale.

2/10/06 11:00  
Blogger eff said...

Trodde inte för en sekund att du skrattade åt mig.

2/10/06 21:18  
Blogger krilli said...

Bra! Kram.

Jag har valgt att vära lite paranoid när jag skriver, paranoid om att alltid *explicitly skriva* respekten och gläden som jag har för andra. Stundom skal mann upprepa lite och bruka lite tid för meta-pråt, men det är arbeitets värd.

2/10/06 22:55  

Skicka en kommentar

<< Home