onsdag, juni 28, 2006

Lätt att njuta?



Jag tycker snarare att det hela ser rätt ansträngt ut. Hon ser ut att fnysa på bilden, fullständigt ointresserad av mackan som hon håller i, samt den förmodade pojkvännen som hon vänder ryggen mot. Han ser dock lika frånvarande ut med sitt krystade smajl och blicken ut i vädret. Som om han precis berättat att han varit otrogen eller något liknande. Hon är skitsur men gottar sig åt hämndaktioner i tanken om att ligga med hans bäste vän. Han bryr sig egentligen inte om hon skulle göra det för att han gillar egentligen bara pojkar. Etc.

Konstaterade iallafall att jag inte blev så sugen på mjukost i varje fall när jag bläddrade i en svensk gammal damtidning som jag hittade i ett väntrum.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vilken rolig betraktelse! Har de där reklammänniskorna ingen koll på vad de sysslar med?! ;)

28/6/06 18:52  
Blogger eff said...

Jihoooooooooooooooooooo. Svalan flyger igen.

Jag ler från öra till öra. Svalor ska flyga, det är min bestämda uppfattning.

28/6/06 20:47  
Blogger Silverfisken said...

kärlek. du är tillbaka.

2/7/06 11:18  
Anonymous Anonym said...

oj, här var det en massa inlägg helt plötsligt. :) och du har rätt... det var verkligen ingen bra bild för reklam. :S

2/7/06 20:25  
Blogger Jonas said...

hahaha, klockrent.

8/7/06 23:14  

Skicka en kommentar

<< Home