söndag, november 13, 2005

Katana

Det här testet är nog det absolut flummigaste jag någonsin gjort.
Begriper inte hur frågorna jag svarade på kunde leda till resultatet heller. Helt fel är det ju inte förstås, och "Katana" är ju lite tufft. Den här lilla inforutan var nog mest bekräftande för mig:

This quiz has been taken 237755 times.
7% of people had this result.


Katana

Your Japanese name should be:

'Katana'
which means "sword, blade".

You're
like a fighter; bold and brave. You have a
strong opinion and speak your mind.
You always
end up in some sort of conflict, maybe a
contest or a discussion, because you go look
for it. That's just how you are, I guess.

Which Japanese name fits you best? [females, 9 results + absolutely stunning ANIME pictures!]
brought to you by

8 Comments:

Blogger eff said...

Endast för kvinnor. Hrmpf...

Jag undrar lite försynt varför anime-bilder på kvinnor nästan alltid innebär enorma och helt eller delvis nakna bröst... Har aldrig förstått det.

13/11/05 19:54  
Blogger Svala said...

oj! Ja, tuttarna stämde ju verkligen i det här fallet Eff. Jag reflekterade inte ens över det. Men så är jag ju ganska härdad. Eller van kanske man ska säga. Bröst är som vilken kroppsdel som helst för mig nu nästan.

13/11/05 20:04  
Blogger Svala said...

Kan du inte göra testet ändå eff? :D Och berätta resultatet!

13/11/05 20:33  
Blogger eff said...

Your Japanese name should be

'Yasu'

which means "calm".

You're somewhat quiet and a bit of a wall flower, maybe even shy. People usually don't really notice you or don't pay much attention to you and you just wish they did. You're a calm person and don't need a busy social life, but you'd like to have just a few more friends. You're probably quite intelligent.

Stämmer bra.

13/11/05 20:58  
Blogger Svala said...

aw.

13/11/05 21:04  
Blogger eff said...

Kan tilläggas att den tillhörande bilden varken innehöll stora eller nakna bröst. Så där föll min teori pladask.

Hm, word verification är wopkuktn... Jag är barnslig som fnissade åt det, icke sant?

13/11/05 21:43  
Blogger Svala said...

nääää... vad är nu detta!? Tittade just på Crrly´s bild, (det var där jag såg testet) och hittade en fullt påklädd ninja där.

Det är tydligen bara Katana som är lite tuttfixerad. Men, det stämmer ju väldigt bra det med.

Det är tilltåtet att fnittra åt "wopkuktn"! Bara för att man varit så alert att lägga märke till det.

13/11/05 23:51  
Blogger eff said...

"Men, det stämmer ju väldigt bra det med."

Hihi...

14/11/05 21:42  

Skicka en kommentar

<< Home