måndag, november 07, 2005

Save the Swales

7 Comments:

Blogger eff said...

Behöver du räddas? Finns det något man (läs: jag) kan göra, månne? Vill du tala så finns jag i alla fall på MSN och liknande medier. Bara maila om så är fallet. Annars vet jag inte. Ingen tvingar dig att blogga. Men åtminstone en person gillar när du gör det. Ungefär så ligger det väl till.

7/11/05 18:57  
Blogger Svala said...

du är för go eff. tack för omtanken. jag mår faktiskt inte så dåligt som man kan tro. tyckte mest att det var ett fyndigt påfund det där, tänkte på "save the whales" och Island och lite så.

so im allright.

det var mest bara humor.
men också ren uttråkan.
jag vill flytta.

7/11/05 20:42  
Blogger eff said...

Ja jöklar, det skämtet gick mig helt förbi...

Nåväl, bra att du är allright i alla fall.

Skulle du ändå, kanske vid än mer extrem uttråkan, vilja ha en konversation som med stor sannolikhet kan komma att övergå i närmast surrealistiska tongångar så är det bara maila på.

(Sedan försöker jag fortfarande förstå varför jag skrev "vill du tala." Tala? Känns så 1947 att skriva tala. Eller?)

7/11/05 21:55  
Blogger crrly said...

svalan: Jag skämtar icke. Det ÄR asjobbigt att tvingas skriva en massa fånigt bara för att lämna sin åsikt (läs: skriva dravel och fjant) efter inläggen. Har du inte läst mitt inlägg om just det?? ;p

Urk.



Förresten undrar jag spänt om du har hört nåt från Stockholm. Och hur det var i lördags. Och en hel del mer. (Ses snart?)

pzjzqgg liksom...

8/11/05 10:43  
Blogger Svala said...

Jag hoppas du förstår kära körli att jag använder filtret för att slippa Spam och inte för att göra det jobbigt för dig! :) Tyvärr får du stå ut med att skriva lite rymdspråk om du vill komma till tals här.

I övrigt lider jag av självcensur. Jag har inte kommit igång med ett skrivarflöde och undrar för vems skull jag skriver just nu. Borde vara för min egen och måste komma på vad jag vill :) Men jag älskar ju att skriva så att det kommer nog. Hoppas ni orkar vänta.

8/11/05 11:04  
Blogger Urologen said...

Nej, nu orkar jag faktiskt inte vänta mer. Nu får du leverera!

Du har ju så många läsare som väntar (jämfört med oss andra (läs:mig) då alltså), kom igen nu. Släng upp ett foto iallafall, eller två. Eller ... tja, nåt.

8/11/05 11:35  
Blogger Svala said...

Har jag många läsare? Was?
Vem har sagt? Var?

Passagen kanske?
Ja, visst är det märkligt.

8/11/05 12:40  

Skicka en kommentar

<< Home