måndag, november 07, 2005

skriFkrampen fortsätter.

Med tanke på mitt ständiga förnyelsebehov/beslutsångest/humörsvängning funderar jag på att byta namn på denna blogg till "DISCObloggen".

Tänd/Släck
Tänd/Släck

liksom.

Men det ska jag inte. Discobloggen är ett ganska fesigt namn. Bajsbloggen hade däremot kunnat funka, just på grund av att det är en slags estetisk allitteration i ordet. Jag brukar även säga just "bajs", när jag tycker något är bajs. Och det är min blogg tyvärr. Jävligt bajsnödig.

Jag får inte fram mina ord.

5 Comments:

Blogger crrly said...

Du skulle ju blogga om Mejeriet?



Jag slutar lämna kommentarer om du inte ar bort du vet vad...... *varna* :p

7/11/05 13:17  
Blogger eff said...

Nu blev jag lite rädd. Samtidigt som jag läser det här inlägget sjunger Animal Collective

Someone in my dictionary’s up to no good
I never find the very special words I should


i mina högtalare. Spooky.

Synd att det inte lossnar... Jag vet inte om det är någon tröst, men alla som använder "fesig", "bajsblogg" och "estetis allitteration" inom loppet av två meningar har jag svårt att inte tycka om.

7/11/05 13:22  
Blogger Svala said...

oj, Crrly... du skämtar va?

eff, du skämtar va?

"Spooky"

7/11/05 13:26  
Blogger eff said...

Jag svär på min...hm, jag har inget att svära på tror jag...men jag lovar. I kid you not.

7/11/05 13:53  
Blogger Svala said...

eff. tack. det tröstade förresten.

7/11/05 14:09  

Skicka en kommentar

<< Home