tisdag, juni 05, 2007

Det var tur att de satt så högt upp

Gubbarna sa att det skulle bli uppvisning.
Gymnastikföreningens årliga uppvisning.
Klart att vår seniorgrupp också skulle medverka.
Flóki skulle ju vara med.
Visst sa jag.
Lite flikflak och grejer.
Det kan ju inte vara så farligt.


Sen möttes jag av den här synen.


(notera den fullsatta läktaren)

Den var så mycket större än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig. Jag hade ingen aning att hela läktaren skulle vara FULLSATT och att det skulle vara mörkt där inne och typ ljusshow och strålkastare och RÖKMASKIN.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

nä vad coolt, har du /är du gymnast? Det var jag också i mina yngre dar. whheeee, jag åker i alla fall till sagornas ö på fredag i 12 dar, ska hälsa på min pållelina och mina isländska vänner. Underbart. Ha en bra dag!
Stína

5/6/07 07:08  
Blogger Svala said...

Jag både har varit och är nu gymnast igen. Det är skitkul! Man blir tydligen aldrig för gammal för det här. Ha det fantastiskt på ön och tag med ordentliga kläder!

5/6/07 23:16  

Skicka en kommentar

<< Home