tisdag, maj 16, 2006

Bloggpausigt

Jag har fått nån jätteläskig Virus på min dator och intrånget misstänker jag är av trojansk natur. Såg ordet flimra förbi under en scanning, som jag nagelbitandes kammade igenom systemet med. Det är en riktigt envis elaking som inte vill försvinna och jag fruktar för min dators överlevnad. På fullt allvar. Återupplivningsförsök pågår just nu, as we speak. Sätter allt mitt hopp till farbror Norton.

I övrigt... det är mycket just nu. Har fått nycklarna till den nya lägenheten och är där rätt mycket om kvällarna och pysslar. Tänkte måla om väggarna innan vi flyttar till månadsskiftet. Känns väldigt skönt med datorpaus måste jag säga. Vädret är så ljust och friskt här nu. Och optimismen är nu åter en drivkraft i Svalaland. Med penseln i hand kan jag måla om allt!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Före och efter bilder av lägenheten?

17/5/06 10:52  
Blogger Svala said...

intresserar det verkligen? Just nu är väggarna så äckliga att jag är mycket tveksam till om jag vill att de ens ska fästas i pixelformat i min kamera.

Eew.

17/5/06 17:13  

Skicka en kommentar

<< Home