måndag, mars 20, 2006

Slöjan på

Jag antar att det bara var en tidsfråga innan hon skulle dyka upp. Och när jag stod och sträckte på mig nyduschad framför spegeln och noterade en brutal buske armhår som växt till sig bortom min vetskap, insåg jag att tiden var inne. Celibat-Svala har anlänt.

Jag vet inte hur jag ska tackla det här riktigt. För jag har knappt med lust att ta bort eländet. Dessutom är det mysigt med hår. Och kanske... KANSKE lyckas jag attrahera en man med bara feromonerna som jag förmodar kommer sätta sig mellan stråna.

Beware!

4 Comments:

Blogger eija said...

hahaha

när du väl bloggar du rejält.
bloggbloggbloggeliblogg

21/3/06 00:47  
Blogger Peter Madison said...

Sniff....sniff....

21/3/06 16:19  
Blogger crrly said...

Hahaha! :) U-u-underbart inlägg! Hår är gött! ;)

22/3/06 12:54  
Blogger Lyckliga Grodan said...

lovely...

22/3/06 17:56  

Skicka en kommentar

<< Home