lördag, februari 25, 2006

Små Fingrar


Jag har en sol i mitt liv.
Idag har Flóki Vernissage

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

oh, man kunde inte kommentera på flókis blogg om man inte själv var bloggare, så jag skriver här istället. den där FLOKI HO-bilden var ju jättefin. jag är lite kär i den. men... ho?

25/2/06 21:39  
Blogger Svala said...

Oj, det ska jag ändra på! Flóki brukar döpa och spara sina bilder själv och så har jag kopierat namnen men vi ändrade namnet efter att ha pratat lite om bilden. Det blev finare så tyckte vi :)

Och ja... det är min favo bild också. Sån stark karaktär! Lägg bara märke till de två hårstråna på huvudet, de tyckte Flóki var jättekul själv och vi har skrattat rätt bra tillsammans åt "Draken".

26/2/06 09:42  
Blogger crrly said...

Så himla konstnärlig han är! Underbara.

27/2/06 12:32  

Skicka en kommentar

<< Home