fredag, januari 13, 2006

Personligt ego news

Jag har fått reda på att min första dokumentärfilm, som jag samproducerade i ett större team, ska visas på Göteborgs Filmfestival i år. Det är inte så tokigt. Hah! Det får läggas till på CV´t minsann!

Sagafilm låter hälsas att jag gjorde ett starkt intryck och att de tycker det är synd att jag inte kunde börja jobba med en gång hos dem. Men aldrig säga aldrig, det kanske (förmodligen) blir senare att jag provar göra lite dokumentär-TV (vilket är vad jag vill egentligen), och det är extremt skönt att känna sig eftertrakad.

Jag har fått 3 mail från er bloggläsare den här veckan (ni är runt 300 nu). De gör mig så HÄR glad :D

Äntligen kommer bekräftelsen.
På att jag duger.
Och är

någon.

9 Comments:

Blogger Jonas said...

Oh, oh, oh! Du börjar verkligen komma upp dig! Både i bloggvärlden och den riktiga. Jag är glad för din skull och känner mig lite smått ovärdig att posta här nu när du är en sådan höjdare :D!

13/1/06 14:18  
Blogger Svala said...

ääääh.... Jonas! Lägg av!!! :P Du svävar bra högt själv tycker jag. Ska du till Australien?

13/1/06 14:29  
Blogger Dan (gearhead) said...

Härligt!
:D
Keep it up.

13/1/06 14:31  
Blogger Jonas said...

Japp Svala! Ska resa i mars och jag är så glaaaaaaad! Vill du följa med?

13/1/06 15:54  
Anonymous Anonym said...

Grattis till framgången. Men fundersam över din definition av bekräftelse - jag är övertygad om att du är någon oavsett, eller hur?

13/1/06 17:25  
Blogger Svala said...

jonas, är du helt från vettet? Australien??? När jag har så fantastiskt mycket slask, oväder och annat bajs här på Island? Nja, tveksamt.

Anna, tack tack. Jag har inte alls formulerat någon klar definition på vad jag upplever bekräfta mig. Men det kan ju faktiskt vara nyttigt att göra. För jag upplever ett samband att bli mer hel som människa när jag känner att jag bekräftas av människor som jag vill bli bekräftad av. Just i dagsläget är det nyfunna kollegor på min nya arbetsplats.

13/1/06 17:55  
Blogger H said...

Men klart att du duger sötnos! Jag tycker du verkar jättefin!

13/1/06 20:48  
Blogger Svala said...

ååå Hanna!
Likewise.

14/1/06 00:17  
Blogger crrly said...

Gratis till filmfestivalen!!! :D

19/1/06 15:42  

Skicka en kommentar

<< Home