tisdag, januari 10, 2006

Entlich

Vet ni vad. Ni kommer säkert inte tro mig, för det har hänt så många gånger på bloggvägen att jag tror att jag fått ett jobb... och sen så har det skitit sig. Big TV uppe i Stockholm. Sagafilm... Alla gånger jag har vridit upp förhoppningarna till tusen och sen sett korthuset falla.

Men nu kan jag faktiskt med en stor lättnad konstatera att jag lyckats. För jag ska börja jobba imorgon. På Basecamp.is. Ska producera reklam. Vi börjar med en för det dominerande pizzaföretaget på Island.

Tillåt mig garva.

10 Comments:

Blogger eff said...

Så jävla underbart att höra. Jippi! Yahoo!

Och det där med pizzareklam är ju bara för underbart. Slumpen blir vacker ibland.

10/1/06 22:59  
Blogger k said...

Hej vad det går. Grattis!

10/1/06 23:01  
Blogger Silverfisken said...

Ah, men då får du ju skicka mig er showreel. Så vi kan jobba ihop.

;-)

11/1/06 01:18  
Anonymous Anonym said...

Kul.
Men varför är det så att alla jag känner som pratar om Island också på något vrickat vis också kommer in på ämnet pizza?

11/1/06 01:47  
Anonymous Anonym said...

Grattis till jobbet =)

11/1/06 11:42  
Blogger Jonas said...

Jäklar! Du kan inte ana hur förvånad jag blev när jag för en gångs skulle läste igenom några kommentarer i Silverfiskens blog på jobbet och hittade DIG!

Det gör mig lite ont att veta att du inte finns i Sverige längre, hade gärna velat träffa dig igen. Skulle fan ha skitit i jobbet den dagen i somras då jag träffade dig i stan. Dumma misstag man gör ibland alltså... Jag hoppas att du är jättelycklig i Island nu och att din son mår bra (hur kan han inte göra det med en moder som dig?).

Jag kommer inte att glömma hur du tittade på mig den kvällen hemma hos Johan som om jag verkligen hade något intressant att säga. Har försökt tänka ut lite vad det egentligen är jag vill ha sagt under dagen men jag vet inte riktigt, kanske om jag hade varit lite äldre. En sak som jag alltid har vetat har jag iallafall fått i klartext av denna bloggen. Du är för jävla grym! (Inte på ett dåligt sätt då förstås.)

Jag är glad över att ha hittat ett sätt att hålla kvar lite kontakt med dig, om du vill förstås.

Och slutligen, grattis till jobbet!

11/1/06 17:18  
Blogger Jonas said...

Oj, förresten. Om du inte kommer ihåg mig har jag en sak att säga. Krylligt hår! :)

11/1/06 17:24  
Blogger crrly said...

Ha! Nu måste du ju få gratis pizza!!!

11/1/06 19:49  
Blogger Svala said...

silverfisken, jag såg att de jobbade med att lägga ut lite material på webben idag, så det kommer nog snart :) Vill Australien göra explosiv reklam så är Island ett gott alternativ.

jonas, :D Alltså, du är så hiiiiiiimla söt. Du anar inte hur söt du är. ojoj. Du smickrar mig jättemycket nu, och jag skulle vilja tacka dig för att jag just nu känner mig som en pervers tant! Det är en ny väldigt kul känsla.

puss på er alla!

12/1/06 00:37  
Blogger Jonas said...

Haha! Det tycker jag att du ska sluta med, du är ju en ung söt kvinna i dina bästa år!

12/1/06 06:24  

Skicka en kommentar

<< Home