fredag, december 23, 2005

kulmen av bloggknarkandet

... och NU tror jag att jag kräks.

3 Comments:

Blogger eff said...

Farligt att spisa för mycket blogg också, alltså?

Hoppas det känns lite bättre i morgon. Eller senare i dag, beroende på hur man ser det hela.

23/12/05 00:44  
Blogger Svala said...

Livsfarligt är det eff. Att blogga för mycket. Heeela daaagen tänker jag blogg

bloggbloggbloggbloggblogg

BLOGG!

- oj titta... en fågel flög förbi
...måste BLOGGA!
- hmm.. en mysig låt.. Blggga
- fan och hans moster.. bloggblog
- bloggblogg
- bajsblogg
- tror jag ska ta ett bad.. blogg.

-men vad är det jag går och tänker på???

...

...

...

blogg

23/12/05 01:32  
Blogger eff said...

Hahaha, ja, det låter ganska kräkframkallande, faktiskt.

Du får ta lite jullov kanske?

23/12/05 13:09  

Skicka en kommentar

<< Home