tisdag, december 20, 2005

Svala + Sagafilm = sant

... eller åtminstone rätt mycket kära.

5 Comments:

Blogger Svala said...

Tack! Klart det är ömsesidigt. Annars hade den sanna kärleken aldrig kunnat uppstå!

20/12/05 09:03  
Blogger Urologen said...

Har du fått det alltså?

20/12/05 09:10  
Blogger eff said...

Underbart!!! Jag ler med hela ansiktet, eller, nej, med hela kroppen.

Fan vad underbart...

20/12/05 10:31  
Blogger Svala said...

Max,
jag sa såhär: "Ge mig ett jobb!"
han sa såhär: "Du får helt klart ett jobb här, Svala. Det kan du lita på"

Eff, jag blir så glad när du blir glad! Men jag vågar inte bli glad riktigt än. Visst, det är grejer på gång mellan mig och sagafilm, men nota bene... jag har inte börjat jobba där än!

20/12/05 12:57  
Blogger eff said...

När du väl får ett jobb dansar jag en jigg... Den där ordväxlingen är helt klart värd att le över. Åtminstone hos mig...

Fortsätter hålla tummarna, med andra ord.

20/12/05 14:43  

Skicka en kommentar

<< Home