fredag, november 18, 2005

Summering

Dagsrapport "projekt Iceland"

* antal packade lådor = 1 (fortfarande)
* inhandlade byxor = 1 (som jag ska byta imorgon)
* lista över allt som ska fixas = 1 (jäklar vad jag har o göra)
* potentiellt jobb =1 (jevvvlar så bra)

The big news today är alltså att jag ska på arbetsintervju nästa vecka. På det här företaget! På Island. En lite längre flygresa denna gång för att fixa ett jobb alltså, jämfört med sist när jag åkte upp till Stockholm för att söka jobb hos Big TV. Jag har redan pratat med dem per telefon. De gillade mitt fantastiska CV. Nu ska de även bli övertygade om att jag jobbar bra också. Så fredag nästa vecka är det face 2 face som gäller. Haha, på Island!

2 Comments:

Blogger E said...

hej! var på Jeriko och såg ett bedårande Islänskt balkanband i veckan. Det verkar vara ett knasigt land. Jag önskar dig all lycka där, och hoppas att vi hörs innan du drar!

19/11/05 13:54  
Blogger Svala said...

Eric! Jag ska in till Malmö i veckan. Vi kanske hinner med att slänga i oss lite kaffe nånstans. Jag hör av mig.

20/11/05 10:32  

Skicka en kommentar

<< Home