tisdag, november 22, 2005

Dagens låt är

Golden Brown med The Stranglers.

Om och om igen.

4 Comments:

Blogger eff said...

Den har jag inte hört.

Men du, vad hände förresten med din last.fm-sida? Den försvann häromdagen... Blev lite förvånad bara. Den lilla voyeur-människan i mig gillade att kolla vad du lyssnade på nån gång ibland, hihi.

22/11/05 20:43  
Blogger Svala said...

tih. just det ja. jag blev lite sur på den för att den inte ville göra som jag ville. så jag gick ur!

jag är förresten nästan helt säker på att du måååste ha hört Golden Brown nån gång i ditt liv.

22/11/05 21:57  
Blogger eff said...

Aha, det var så det gick till. Hela sajten har strulat den senaste veckan. Vet inte riktigt vad de sysslat med. Nån som sparkat ur sladden kanske.

Kan inte dra mig till minnes att jag hör låten, faktiskt. Men så har jag hört så mycket också. Måhända känner jag igen den om jag hör den.

22/11/05 23:08  
Blogger eff said...

Nämen, den känner jag ju igen!

Jaha, så var det. Svala hade rätt, jag hade fel.

23/11/05 00:01  

Skicka en kommentar

<< Home