fredag, augusti 18, 2006

shes actually hurt there

oox Jag ha presis kommit hiem frðn en åersonalfest ( jag struntar just nu i alla stavfel sxsom ajg ser faktiskt att jag har skrivit fel för jag är sludddrig just nu) oc§h kände för att berätta att jag blev nätt sur över att ha cått nästan ett helt bort vält över mifg på¨buben. jag skiter fullstänidigt i att det var Daneile Agust, som b rukade vara sångare i Gus Gus, som stod o pratade med mig men sen råkade tja välta ett glas öl så att det stänkte gott och väl över hela mig. jag är demokrat. en stänkt öl är en stänkt öl. oavsett av vem.

sen hittade jsag det här klíppet som fick mig att få skratt krapm.

skrattkarmptsklipp (>.---klicka här)

jag är väl medveten om att detta bli r mitt första fylleinlägg, men det var så dags.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Och han log... (Inte främst åt klippet)

18/8/06 07:36  
Blogger Peter Madison said...

Välkommen Svala, till fylleinläggens ocensurerade värld!!:-)

18/8/06 10:21  
Blogger Urologen said...

Aj.

18/8/06 11:25  
Blogger Fröken Lund said...

Ha ha! Hur kunde programledarna hålla sig för skratt?

18/8/06 12:14  
Blogger eff said...

Rund under fötterna, rund under...fingrarna?

18/8/06 19:54  
Blogger Chris said...

ett sådant vansinnigt rart inlägg och jag blir alldeles varm. fint. hoppas att håret sitter kvar idag.

20/8/06 14:46  

Skicka en kommentar

<< Home