onsdag, augusti 02, 2006

hej

Jag är i Sverige och det F-ing REGNAR på mig! Tack gud. Allt är bra dock. Min Sverigefeedback går enligt planerna. Jag möter upp med mitt gamla liv och får perspektiv på det gångna året. Trycker på stranden och suger i mig färg av solen. Shoppar. Träffar nära. Och kära. Äter kräftor och dricker vin. Åker BUSS!!! Fnittrar dagligen över de hysteriska löpsedlarna. Förundras över den ofantliga mängd randiga kortklippta tanter i linneshorts jag ser överallt. Förundras över det lågmälda tempot och den sparsamma trafiken. Stillaståendet som tillåter mig att slappna av. Det känns märkligt att vara här som gäst. Turist. Har jäsande blogginlägg på gång men lite tid och ytterst begränsad tillgång till internet.

Ville bara säga hej.

4 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Hej!

2/8/06 09:59  
Anonymous Anonym said...

quick hello from italy. "....... in vino veritas".

2/8/06 13:02  
Anonymous Anonym said...

Hlakka til að fá þig heim :( Leiðist bara án þín !!!!

2/8/06 22:29  
Blogger Fröken Lund said...

Hej hej! :-)

Längtar efter lite längre inlägg. Passa på och njut av att vara turist.

5/8/06 23:37  

Skicka en kommentar

<< Home