fredag, juli 14, 2006

hot pot

Idag blev jag sexuellt antastad på det gamla badhuset i en av mina älskade "heitapottur". Detta efter att ha sysselsatt mig med några rader av meditativ simning (sprattel, hålla andan, grodsim, bara simma med armar, experimentell simning för att sträcka ut alla muskler) och så sätter jag mig som vanligt efteråt i en "heitapottur" (som är en stor varm utomhus jacuzzi) för att massera axlarna.

Som vanligt sitter där en massa gubbar som pratar om allt mellan himmel och jord. Denna gång var samtalsämnet "liv efter döden" och jag lyssnade med spända öron medans jag vred mig sådär proffsigt som gubbarna brukar göra för att rikta vattenstrålen mot de ömma partierna i axlarna.

DÅ kommer helt plötsligt en ung man, som sätter sig bredvid mig. Och efter ett litet tag känner jag en hand som råkar nudda vid min. Ett par gånger. Jag avfärdar det hela som slumpmässiga ryck på grund av vattenströmmen som gör att alla kroppsdelar inte håller sig stilla alla gånger. Men det fortsatte. Då valde jag att flytta på mig och satte mig mitt emot honom för att se vad det var för människa som liksom... sökte kontakt eller vad man ska kalla det. Fejs to fejs kan inget hända!

Inte en helt oattraktiv människa var det.

Men hans fot...

Hans fot började peta på min fot när jag satt där och blängde på honom. Jag höll på att smälla av. Hur fräck får man vara!!! Samtidigt var jag ganska nyfiken på hur han hade tänkt sig att det där händelseförloppet skulle sluta och försökte komma på om jag tyckte det var trevligt eller inte. Jag är ju trots allt numera svårt närhetskrank. Så pass att en främmande fot plötsligt blir intressant.

Men! Jag kom på ganska snart att jag inte tyckte det var särskilt trevligt och reste mig upp och gick.

Det var en mycket konstig upplevelse.