tisdag, februari 28, 2006

It´s alive!

2 Comments:

Blogger Spökplumpen said...

jag skriver på en bok om Europas barer för ett förlag. det är ett sjukt tidsödande och DYRT projekt. och hemskt roligt också. men just nu vet jag ärligt talat inte om det NÅGONSIN kommer att bli av. det kanske blir ett livsprojekt. hursomhelst tänkte jag att det projektet skulle bli min biljett till Reykjavik och Island. när jag ser den här bilden inser jag att det nog inte skulle bli så mycket barer besökta. jag skulle hyra en bil och åka runt runt. jag älskar nordnorge, lofotens yttersta öar, tromsø och hammerfest - men Island skulle antagligen slå alla tidigare upplevelser. suck. nån gång. nån gång...

1/3/06 01:16  
Blogger Svala said...

Det blir väääldigt lite barrundor för mig här, trots Reykjaviks internationella rykte som never ending story partystad. Nonstop galenskap! Men fina barer finns här, väl värda besöket. En isbar bland annat.

Jag har frossat en del i mossan och bergen häromkring, som är helt livsnödvändigt i mitt fall. Lite liv och skönhet behöver vi alla!

1/3/06 19:43  

Skicka en kommentar

<< Home