måndag, januari 23, 2006

Ett leder till annat

Allt mitt pladder på Reykjaviks caféer i december månad har faktiskt lett till något, ja låt mig säga meningsfullt. För jag blev uppringd av en snubbe som bevittnat ett samtal jag hade om mina planer en kväll på Kaffibrennslan och idag bjöd han på lunch och presenterade ett projekt. Ett danskt initiativ, men dock ett världsomspännande dokumentärfilmsprojekt, producerat av hans isländska bolag.

Något sliten och vriden av mina erfarenheter från det nätt hjärtlösa reklamprojektet skiner jag upp bara av att läsa titeln på dokumentet han lägger på bordet framför mig; "Painting love". Titeln tilltalar med detsamma. Jag måste vara rejält undernärd.

Hur som helst ska jag tänka på saken.
Tänka på saken.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Coolt, verkar flyta på bra för dig! :)

24/1/06 04:07  
Blogger eff said...

Painting Love låter faktiskt underbart.

24/1/06 21:06  

Skicka en kommentar

<< Home