tisdag, mars 13, 2007





mmm... förtroendeingivande förråd... hissarna fungerade dock utmärkt och backarna var helt perfekta att ila nerför så tårarna sprutade utav bara farten. Jag vurpade två gånger. En gång när jag flög upp i luften på en ramp, och en gång just när en jobbkompis fiskade fram kameran för att fota mig där jag kom farandes nerför backen och plötsligt såg en helt galen snöscooter sprätta fram som ett monster rakt emot mig. Jag blev livrädd och vurpade några rundor och märkte sen att något inte stämde när jag låg stilla och skrek. Min vänstra axel satt inte riktigt på rätt plats. Jag fick leta reda på den högra armen som fick rycka in den vänstra armen tillbaka på sin plats, som vilken medlem som helst i familjen Adams. Sen var det bara att fortsätta åka... och min kollega... det svinet... han bara låg kvar och fotade. Jag är helt öm där nu. Kan knappt klä på mig, eller klia mig på ryggen och det gör ont bara att svänga ratten i bilen. Heheh... men det var det värt. Det läks.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

vintrigt och fint.

14/3/07 08:37  
Blogger Fröken Lund said...

Åh, jag blir jättesugen på att åka skidor när jag ser skidliftarna och drivorna av snö. Här skiner solen och det är alldeles bart på marken.


Jag har förresten drömt om dig igen. Den här gången var det händelserikt. Läs här.

14/3/07 11:46  
Blogger eija said...

svala, medans jag kommer ihåg;

ska du på Blonde Redhead konserten på Nasa nu 5 april?
jag tycker det!
de lär spela mycket från nya skivan och den är den bästa jag hört på länge.

14/3/07 17:59  
Blogger Eva-L said...

Åh, vilka vackra bilder. Sån snö har jag nog aldrig sett i verkligheten.

14/3/07 21:17  
Blogger Fröken Lund said...

Jag vet inte om du blivit utmanad ännu, men om inte så utmanar jag dig.

Klicka här!

15/3/07 01:05  
Blogger Chris said...

åh det ser gudomligt ut och jag kan höra liftskramlet. kanske världens bästa ljud efter måsskrin.

15/3/07 14:39  
Blogger Svala said...

fröken lund, underligheter säger du... Jag har noll självdistans för att kunna avgöra vad som är underligt med mig. Hjälp!

16/3/07 12:32  

Skicka en kommentar

<< Home