måndag, mars 27, 2006

Drafts

Jag hade av någon anledning valt att skriva nedanstående inlägg, men sen inte publicera dem. Försöker komma på vad det kan ha varit som jag skämdes över... men kan inte riktigt hitta det. Möjligtvis att jag inte var på mitt bästa humör när jag skrev det.

...

Nunna

Det nya feminina. 90-tal. Inlindad klädsel. Mumifierad åfärd. Breda band som viras runt runt runt. Pennkjolen är bara en början. Snart kommer det tajta. Tajt upp till halsen. Sinnead O Connor snaggat. Stelt blekt och vackert. Kompressade former. Jämna kurvor. Kyligt. Varmt bara på insidan av paketet.

...

Jag om mig om blogg

Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska göra av mig själv. Det går liksom inte att stänga av exhibitionismen. Narcissismen. Bekräftelsebehovet. Synliggörandet. Lusten. Strävan. Tanken. Visionen. Bilden. Existensen. My own dokublogg.

1 Comments:

Blogger Jonas said...

Tack, tack, tack Svala.
Du är så bra.

29/3/06 21:47  

Skicka en kommentar

<< Home