onsdag, december 07, 2005

På väg mot...

framsida
baksida

Jag och Marco sitter som två nördar på Kaffibrennslan just nu med våra laptops bredvid varandra på bordet bland kaffekoppar och mineralvatten. Vi har lekt lite med ett potentiellt visitkort som jag skulle kunna få ut i tryck, om jantelagen tillåter först. Jag har använt motiv som Flóki tog när han fick gå loss med kameran en kväll precis innan jag åkte till Island. Han stängde in sig i ett av kökskåpen hemma, för att undersöka blixtfunktionen most likely, och det som syns är alltså lite sladdar och grejer. Jag tycker det blev SKITSNYGGT! Designen på baksidan var min idé, skickligt utförd av Marco som är ett proffs i photoshop! Det kanske är oläsligt men det skiter jag i. Ibland får folk anstränga sig helt enkelt.

För övrigt har jag skickat iväg CV till tre olika produktionsbolag idag och pratat med ett antal folk som jag kanske ska träffa snart. Skoförsäljare hoppas jag att jag inte ska behöva vara mer än i max en månad. Inte ens det.

5 Comments:

Blogger Urologen said...

Nej nej, som dataansvarig på företaget måste jag starkt motsäga mig detta kaffe- och mineralvattendrickande i närheten av bärbara datorer (eller för den skull stationära). Det är ett otyg. Tänk om du skvimpar vatten mellan tangenterna?

7/12/05 21:55  
Blogger H said...

Jag håller tummarna. Fast med tanke på att du säkerligen får fet rabatt så är skoförsäljare inte heeelt fel i en kvinnas värld. Så länge det är Jimmy Choo typ.

Förresten, har du tagit med dig Floki eller är har han kvar i Sverige?

8/12/05 19:09  
Anonymous Anonym said...

oh kaffibrennslan. been there och fotat like crazy, härligt atmosfär där.
och om 3 veckor. minsann. tjohooo.

8/12/05 22:16  
Blogger crrly said...

Supersnyggt, Flóki är en sann konstnär. Hälsa honom!

9/12/05 07:32  
Blogger Svala said...

Hanna: Flóki är hos mormor i Sverige och kommer hit om en vecka tillsammans med min syster, som ska hit för att fira jul.

Det blev en lösning för mig att hinna ordna allt vad flytt till nytt land kan innebära och för honom att gå klart i skolan för terminen.

Men usch o fy vad jobbigt det har varit att ha honom så långt borta. Tror jag ska skriva ett blogginlägg om det här snart.

9/12/05 19:43  

Skicka en kommentar

<< Home