fredag, december 30, 2005

Behind the scenes

Om ni bara visste hur skönt det ska bli att äntligen få reda till sitt eget bo. Trött på att basera min tillvaro i en resväska. En hel månad har gått sen jag och min son började sväva fritt i luften. Helt galet. Jag behöver en fix plats i tillvaron. Alldeles särdeles viktigt är det ju förståss för Flókis skull.

När Flóki kom flyttade jag på mig till hans farmor och farfar, och här har jag nu varit de två senaste veckorna. Det börjar kännas lite olustigt att leva i det mycket lyhörda huset med andra, gravt fisbenägna, människor. Som dessutom idkar ljudligt sex lite now and then. Även om jag är tämligen oberörd och inte hoppar till för mycket av det, så har mitt tålamod tickat högt HÖGT. Och jag är väldigt glad att jag hade turen att lyckas hitta lägenhet så jäkla snabbt ändå. Det är väldigt svårt att hitta lägenhet i Reykjavik.

3 Comments:

Blogger crrly said...

Wow, koolt ändå att farföräldar har sex. Om det nu var dem du syftade på.

30/12/05 18:37  
Anonymous Anonym said...

Har du flyttat till Reykjavik, Svala?
/Torun

30/12/05 23:13  
Blogger Svala said...

Hej Torun! Ja det har jag! Nu är jag hemma.

31/12/05 10:41  

Skicka en kommentar

<< Home