söndag, oktober 30, 2005

Dramorama

Det här testet hittade jag på Valsen (via Isobel), en tidlös blogg som hänger med i tiden. Jag fastnade rejält där ikväll och läste lite hungrigt. Vad gäller testet kan jag väl inte direkt bli förvånad över resultatet. Att jag är ett vandrande melodrama är ingen nyhet. Testa er själva!

Drama

You are Drama.You are extroverted and like to show off, but can
be very subtle and intelligent when you want.
As an expert at story-telling, you love
attention and have developed the skill of
keeping it.You get along well with Literature and Film.

What form of art are you?
brought to you by

5 Comments:

Blogger eff said...

You are Architecture. You are the most functional art form and rarely do anything without some practical purpose. Although you are capable of easily outstaging the other arts, you usually prefer to go unnoticed.

Känns rätt träffande, måste jag säga.

30/10/05 21:16  
Blogger Svala said...

Lustigt test. Och ditt resultat verkar samanfall med ett sorts axiomatiserat tänkande. :)

Jag tänker inte protester mot mitt resultat heller. Undrar hur många "Art-typer" som finns allt som allt.

31/10/05 08:19  
Blogger Lyckliga Grodan said...

haa.. jag blev poesi... äntligen ett test som förstår sig på mitt rätta jag.. *skrattar så jag guppar...*

31/10/05 17:50  
Blogger eff said...

Svala, jo, jag har nog en ganska typisk teknologhjärna för det mesta. Analytisk. Lite väl mycket analytisk ibland, har jag märkt.

31/10/05 18:23  
Blogger Svala said...

Men se, nu har vi fått fram 3 olika resultat, som var och en verkar helt nöjd med. Undrar vad mer det finns.

Max och Crrly, vad blev ni?

1/11/05 10:25  

Skicka en kommentar

<< Home